Sunday, October 09, 2011

APA SEBENARNYA KAMU???

1.anda rasa suara anda cukup sedap tetapi sebenarnya bila anda rakamkan suara anda dan dengarkan kembali,anda akan berkata “lain la suara aku kalau dirakam..”

2.anda rasa anda cantik atau kacak apabila di hadapan cermin tetapi sebenarnya bila anda membelek gambar anda yang terbaru anda rasa lain sangat dalam gambar..mungkin anda akan berkata ” aku,kalau dalam gambar lain”

3.anda rasa gaya anda berjalan,berdiri dan berlari cukup macho atau ayu(bagi perempuan) tetapi bila anda melihat video anda,sebenarnya anda jalan berterabur,kengkang dan mungkin sedikit senget

4.anda rasa anda best dan ramai kawan kawan anda suka anda tetapi sebenarnya kawan kawan anda tak suka pun anda…cuma nak menjaga hati anda jer…

5.anda rasa anda seorang yang bengis,garang atau langsi….tetapi sebenarnya anda penakut jugak kadang kadang tu…bila dengan awek,hmmm…..kecutttt..

6. anda rasa anda tahu semuanya..tapi bila ditanyakan anda tentang sesuatu anda akan jawab” aku rasa aku tau..” atau ” aku tahu sebenarnya tapi aku lupa…”

7.anda rasa anda sebenarnya seorang yang manja tetapi sebenarnya kawan kawan anda menganggap anda ni gedik atau mengada ngada

8.anda rasa anda sebenarnya tinggi bila melihat di hadapan cermin tetapibila ukur ketinggian anda,anda sebenarnya tak cukup tinggi

9.anda rasa anda sudah makin kurus tapi sebenarnya bila timbang balik,berat anda makin bertambah

10.ANDA RASA ANDALAH YANG PALING SUSAH DI DUNIA INI TETAPI SEBANRNYA ANDA TAK TAHU ADA YANG LAGI SUSAH LAGI DARI ANDA…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home